6 februari 2010

Min första award


Måste erkänna att jag blev lite smickrad när jag fick utmärkelsen från Pysseltrollet. Detta är alltså vad jag ska göra:

  • kopiera utmärkelsen till min blogg

  • berätta 7 intressanta saker om mig själv

  • välja 7 andra bloggar som jag vill ge utmärkelsen till

  • länka till dessa bloggar

  • lämna en kommentar på dessa bloggar att dom har en utmärkelse att hämta hos mig.

7 saker om mig:

1. Jag har mer garn än jag gör av med och lagret växer hela tiden även om jag försöker hejda mig.
2. Jag har stickat i olika omgångar, nu senast sedan 2003. Det var medan vi bodde i USA som jag blev biten igen.
3. När vi är på semester letar jag alltid upp minst en garnaffär.
4. Jag är lyckligt gift sedan snart 18 år och har 2 underbara tonåringar.
5. Jag är förhoppningsvis färdig med min utbildning till redovisningsekonom i vår.
6. Jag är en obotlig pessimist och tar aldrig ut glädjen i förskott.
7. Jag måste få sova och äta ordentligt annars blir jag ett monster.

Om det var så intressant vet jag inte, men det är i alla fall 7 sanningar om mig.

Jag väljer att inte skicka utmärkelsen vidare eftersom den snurrat runt ett tag och de flesta bloggar jag läser redan har fått den.

Inga kommentarer: