10 mars 2015

Ödesbestämt?

Ibland går det inte riktigt som man tänkt sig. Jag skulle lägga undan min Follow your arrow 2 och råkade dra lite för hårt i kabeln så den lossnade från sitt fäste. Ärligt talat har jag varit tveksam till sjalen hela tiden eftersom jag stickade på 3,5 mm i stället för 4 mm som jag inte kunde hitta. Jag klippte inte ens av garnet vid färgbytena. Färgkombinationen gillar jag men inte masktätheten. Alltså följde jag ödet och repade upp, letade fram en 4 mm sticka och började om. Kanske blir det andra ledtrådar också denna gång.

2 kommentarer:

Unknown sa...

What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.HD Wallpapers

Yakshita sa...

Thanks for Sharing such an amazing article. Keep working... Your Site is very nice, and it's very helping us.. this post is unique and interesting, thank you for sharing this awesome information

Task Club App Download | Task Club App 2021