6 oktober 2014

Mysteriet löst

Jag kunde så klart inte låta bli att gå med i torirots Mystery Mittens KAL i september. Det blev det tredje paret av hennes mysterievantar jag stickade. Jag använde Kampesgarn i turkos som jag bytt till mig och gult garn som jag växtfärgade med pors i Vrigstad förra sommaren.
Eftersom det var en KAL fanns det priser om man blev färdig innan 1 oktober och la upp en bild på Ravelry. Jag hade turen att vinna ett valfritt vantmönster från torirot och valde All I want for Christmas. Jättefina med den lettiska flätan tycker jag.

5 kommentarer:

Kerstin sa...

Snygga vantar och grattis till vinsten!

Myggan sa...

Vilka fina vantar. Roligt när de egenfärgade garnerna kan komma till användning också.
/Anna

Emmas dagar sa...

Åh! Så fina!
Och Vrigstadfärgat minsanna ;-)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Grattis, KALs är alltid trevliga, men vinster än nästan ännu bättre.