25 augusti 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Anna. Det är väl bara att svara på frågorna.

Fem saker som finns på min ATT GÖRA IDAG LISTA:
* Tvätta
* Plugga redovisning
* Gå till biblioteket
* Laga middag
* Titta på CSI

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag letade fortfarande efter min plats i livet genom att prova på alla möjliga och omöjliga jobb. Barnen var 3 och 5 år. Det är ett tag sedan.

Ställen jag bott på?
Trelleborg, Lund (5 olika ställen), Malmö, Connecticut USA och Dalby

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?
* Åka till Maldiverna.
* Skänka pengar till välgörenhet.
* Spara pengar till barnens framtid.
* Helrenovera kök och badrum.
* Förgylla nära och käras vardag.

Regler: Svara på alla frågor. Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar! Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört. Lycka till!

Jag vet inte 6 st jag kan utmana eftersom jag inte bloggat så länge, men jag utmanar i alla fall:
Snitsatstickat, Tant Kofta, Stickigt och Frisky Frog

Inga kommentarer: