13 februari 2009

Garn & te 3 + stickböcker

Idag kom mitt garn & te-paket fån Susanne i Karlskrona. Tack så jättemycket! Där fanns 2 nystan Drops Alpaca i en jättefin turkos nyans, Rosenbom-te, 4 stickmarkörer med hjärtan och Valentine-värmeljus. Nu får jag se till att få iväg mitt paket. Jag har köpt te, men garnet saknas. På måndag ska jag en tur till stan, så då får jag titta in i garnaffären. Det har varit ganska mycket aktivitet i brevlådan på sistone. Häromdagen fick jag stickböckerna jag beställt från AdLibris. Sticka småvarmt av Johanna Wallin som jag tittade i i bokhandeln men tyckte var för dyr där och Knitter's Almanac av Elizabeth Zimmermann. Jag har sett många på Ravelry som gjort Mitered Mittens och jag skulle vilja göra dem i mitt Noro Silk Garden Lite. Vi får se när jag får tid.

Inga kommentarer: